20120509

requriements

Damn, råkade läsa det som står på den här bilden och då känner jag mej självklart tvingad att lägga upp den här för vill inte ta några chanser och få ett dåligt år! Hatar såna här grejer alltså och dum som jag är tror jag ju självklart på det.

Idag gick jag upp tidigt, redan vid klockan åtta för jag skulle vara i stallet och ta emot hovslagaren klockan nio när hon kom. Nanne har en tendens att bli otålig när man skor så vi delade upp skoningen på två gånger så idag tog vi bara framhovarna, hon kommer tillbaka på fredag och tar bak, vi får se hur det går. Efter hovslagaren var klar red jag en sväng i paddocken, sen red jag ner mot sjön och galopperade lite på grusvägen där, han tar såna enormar språng så det känns nästan som att man flyger fram, han blir dock pigg och drar iväg lite i galoppen så det måste man jobba på. Nu ska jag försöka sova, men kommer antagligen inte kunna somna eftersom jag somnade vid femtiden idag och sov några timmar. Och jag har haft så sjuka drömmar om mina fötter senaste tiden, typ att jag har en diamantpigg som ser ut som ett enhörningshorn och sticker ut från hälen och gör så sjukt ont så man inte alls kan gå, det är fett läskigt och varje gång jag vaknar tror jag typ att det hänt på riktigt så måste känna på min fot för att försäkra mej om att det bara var en dröm. Jaja, nu - sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar