20120724

oh yeah


Äntligen har jag tagit tag i en sak som många har sagt att jag borde gjort för länge sen. Nämligen köpt en ny iPhone, den här gången blev det en vit iPhone 4S. Ja och det behövdes ju för som ni ser på bilden är det inte mycket kvar av min nuvarande iPhone. Som ni kanske förstår så längtar jag tills den dimper ner i brevlådan, eller ja, dimper ner i Icas brevlåda så jag kan knata dit och hämta ut den. Jag tycker dock att jag varit duktig som stått ut med min iPhone så pass länge som jag gjort (snart 4 år, varav hälften av tiden har den varit trasig) men nu har jag verkligen fått nog och orkar inte med den en dag till. Men gud vad mycket vi har varit med om tillsammans, om vi inte har badat tillsammans i äppeljuice eller legat på tork i 40 grader en timme i torkskåpet så har vi ramlat ner från bord eller ut ur fickor tillsammans, eller blivit borttappad i lördags när det var party som stod på schemat. Just ja, skulle berätta om det, vilket jävla karma jag råkade ut för i lördags, men det förtjänar ett helt eget inlägg så det tar vi nån annan dag. Och nu är det två veckor och 6 dagar kvar tills jag flyttar till Berlin. Nervös? Yes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar