20111130

30112011

den här klänningen från nowhere kommer jag få i julklapp av mamma
guuud, jag är helt slut efter praktiken idag, praktiserar på dinsko och det har varit fullt upp hela dagen. vi har gjort om i butiken, packat upp varor och stylat ben (ni vet såna där smalben som brukar hänga i skobutiker med skor på?). efter praktiken hade jag egentligen tänkt åka in till sthlm (praktiserar i södertälje) och leta julklappar, men hade ingen ork så jag åkte hem ist. får leta julklappar imorgon, eller behöver inte leta, pratade nyss med både mormor och farmor och båda vill ha en halkmatta till duschen, så jag kommer undan billigt med andra ord! och mamma sa att hon inte vela ha nå i julklapp, hon vela bara att jag skulle komma hem och fira julen med henne, och bara för att hon sa så fick jag lust att köpa den perfekta julklappen till henne, för hon förväntar sej att inte få nånting alls (speciellt inte eftersom jag ringde henne nu och försäkrade mej om att hon absolut inte vela ha nå och så talade jag om vad pappa skulle få, då lät hon lite besviken för han ska få en sån speciell grej och hon tror hon inte kommer få nånting alls, haha så kul att vara lite elak ibland!), så jag klickade nyss hem den perfekta(!) julklappen till henne, vet att hon kommer älska den. och sist men inte minst, pappa ska få en snöflinga (ni får se vad jag menar för snöflinga efter jul) för han älskar snö, så jag tyckte det skulle passa utmärkt. jag och syrran brukar inte ge julklappar till varandra, vilket är bra då jag absolut inte har råd, inte brukar vi ge varandra födelsedagspresenter heller, enda gången hon gav mej en julklapp var när hon föddes för hon är född på julafton haha. onödigt långt inlägg om inget viktigt alls, och nu en till oviktig sak, det är 1 december imorgon, känns lite konstigt med tanke på att det inte är nå snö ute...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar