20111119

raccoon

inatt drömde jag att det var marknad här i bollnäs och när man hade gått igenom marknaden kom man till ett berg med en trapp som man kunde gå upp för, så jag gick självklart upp där, uppe på berget var det massa folk, och rätt vad det var så kom det en tvättbjörn i trappen och den kollade ilsket på mej och sprang rakt mot mej och bet mej först i smalbenet, sen magen och sist i tutten, sen sprang jag för mitt liv ifrån den, ner för andra sidan berget, och när jag kommit ner där kom jag till en annan marknad med lite djur som man kunde klappa, och så var det typ en tre meter hög tjur där som var gammal och hade fått nå fel i hjärnan så den blivit elak och den började jaga mej och då kom det en tant och sa "gå försiktit härifrån med mej och börja springa sen".
och efter det vaknade jag. konstig dröm. är från och med nu rädd för tvättbjörnar.

nu ska jag kolla på ett gammalt avsnitt av medium, dricka en kopp te och sen kanske gå ut på en promenad.

och det här är, som ni kanske förstår, min nya blogg där jag kommer skriva om allt och ingenting när jag känner för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar