20120328

silverstein


weheartit
Idag tog jag en lång ridtur med Selbora så nu är jag helt slut och borde gå och lägga mej, men skulle behöva duscha först så slipper jag göra det imorgon innan jag ska iväg. Imorgon ska jag på Silverstein, dom spelar på Klubben/Fryshuset, har sett dom en gång förr och fick ett plektrum då men lyckades tappa bort det inom 24 timmar, det var lite surt så nu satsar jag på att få ett nytt plektrum! Jag kan dock inga låtar typ från deras två senaste album för man skulle nog kunna säga att jag slutat lyssna på dom men det ska ändå bli kul att se dom live igen. Oj jävlar vad klockan hunnit bli mycket, nu måste jag hoppa in i duschen och sen sova.

1 kommentar:

  1. Sv: Jag med. Men min lärare tyckte dom andra bilderna. Fast hon skulle skriva ut alla fyra så skulle jag få bestämma mig sen när jag har sett dom på papper!

    Ha så kul på silverstein! (:

    SvaraRadera