20120330

drumstick




Hittade dessa på youtube från igår, älskar att dom körde lite akustiskt, tyckte det var så fint. Och är det bara jag som tycker att sångaren ser ut som en liten nallebjörn som man bara vill krama om?

Konserten igår var väl inte så bra som jag hade förväntat mej, men det var kanske för att jag blev hur trött som helst efter att förbandet hade spelat. Förbandet (We Are The Oceans tror jag dom heter) var mycket bättre än Silverstein som jag egentligen var där för att se. Det blev ju iaf ett jävligt bra slut på konserten eftersom både jag och Jennifer fångade en varsin trumpinne, fett kung!
Idag är jag så jävla trött i kroppen, speciellt fötterna så det var riktigt jobbigt när jag skulle cykla iväg till stallet idag, skippade dock ridningen eftersom jag är helt slut, så fixade bara i stallet och stod i hagen ett tag och myste lite med Selbora. Hon älskar att nosa en i ansiktet, och hon fick för sej att mitt knä smakade gott så hon stod och slickade på det ett tag, likaså med min ena sko också, knasig häst. Innan jag stack till stallet så storstädade jag mitt rum och det var inte alls kul, bara jobbigt, men eftersom det är visning på huset i helgen så var jag tvungen att städa och göra fint inför det. Själv ska jag till Bollnäs i helgen (som vanligt), imorgon när jag kommer fram ska jag direkt iväg och träffa en gammal vän som jag inte träffat på hur länge som helst, sen på lördag blir det utgång med Malin, är fett taggad! Sen ser jag fram emot nästa vecka/helg då står parrrrty på schemat!
Nu ska jag kika klart på Heroes som jag börjat kolla på igen och sen ska jag ta en ducsh innan jag går och lägger mej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar