20120403

pole

Guuuud vad jag har börjat sakna poledancen! Lekte lite på min stång hemma idag och jag vill börja igen, men har inte råd med det så blir väl att leka hemma på stången bara, haha och på tranan, jag tänkte ju att jag skulle hänga lite uppochner där i lördags men var ju alldeles för full för det så failade ju totalt, fan vad pinsamt, för jag är ju egentligen grym, och självförtroendet är på topp märker jag! Det som jag gör på bilden här har jag dock blivit alldeles för feg för nu. Här hemma fegar jag mer än vad jag gjorde på sthlmpole, där blev man liksom peppad och trodde man skulle klara det (och om man har den inställningen så klarar man det oftast) men här hemma är jag rädd för att ramla ner i det hårda betonggolvet...
Gud vad klockan hunnit bli mycket, nu måste jag käka en väldigt sen frukost och sen ska jag bege mej till stallet och rida en sväng i det fina vädret!

1 kommentar:

  1. Du får lägga madrasser precis vid stången då så att du får en lite mjukare landning om du skulle ramla! ;)
    Och föresten, vilka smala lååååår!

    SvaraRadera