20120405

i don't want to be anything other than me



weheartit
Det första jag gjorde när jag vaknande imorse var att kolla på det allra sista avsnittet av One Tree Hill, och jag blev så besviken, tyckte inte alls att det var bra, eller så hade jag för höga förväntningar. Jag fattar inte varför dom lägger ner den bästa tv-serien någonsin, eller ja, bästa enligt mej iaf...
Den här dagen är inte kul, jag är så himla förkyld, hade tänkt vila från allt idag, men är tvungen att åka in till centralen och hämta min syster som ska vara här över helgen, som tur är så fixar Linda i stallet idag så behöver inte anstränga mej på den biten. Jag hade tänkt åka till Bollnäs ikväll egentligen men orkar verkligen inte så det får bli imorgon ist, hoppas jag mår lite bättre då... Nej nu måste jag börja röra mej in mot stan, fast ska käka lite frukost först, syrran kommer strax innan tre så har lite tid på mej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar