20120422

sharp

Klickade nyss hem denna sko från nelly/NOWHERE. Har velat ha den hur länge som helst men har aldrig vågat skicka efter den för min högra fot (ja bara den högra) brukar vara för bred för såna här skor men nu när det är 50% på dom, plus att dom hade nån specialkampanj så man kunde ta på faktura och inte behöva betala förrän i Juni så slog jag till för i Juni har jag fått pengar igen och kan betala, därför kändes det lite som ödet. Nu håller vi tummar och speciellt tår för att jag kan ha dom här, annars blir det ett byte till dom svarta i en mindre storlek (tog en större storlek än vad jag brukar ha nu för dom här röda fanns inte i min vanliga storlek), så hoppas dom svarta inte hinner ta slut innan jag hunnit prova dom här utifall att dom här är för stora. Längtar tills dom dimper ner i brevlådan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar