20120403

i just gave up


weheartit


Två inlägg på en dag, det är ganska bra jobbat från min sida. Just nu ligger jag i soffan och vilar samtidigt som jag kollar på gamla heroes avsnitt. Har dragit på mej en sjukt jobbig förkylning, kan det ha något att göra med att jag tog årets första dopp förra måndagen? Därför var de väldigt jobbigt att rida idag så tog det väldigt lugnt, plus att Selbora hade tappat en sko.. Hoppas jag blir bättre till torsdag då jag har Selbora igen, sköter henne måndagar, tisdagar och torsdagar för er som undrar.
Nu till något annat, i fredags köpte jag ett par nya jeans från H&M, kommer antagligen inte knäppa en bild på dom så ni kommer inte få se dom, men ni som känner och träffar mej kommer garanterat se dom eftersom jag vill ha på mej dom varje sekund av varje dag, så mycket tycker jag om dom. Fast dom torrfäller, och smart som jag är så hade jag vita nya trosor på mej första gången jag använde jeansen och tror ni inte dom blev typ rosa (jeansen är vinröda/plommonlila typ). Kul va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar