20140103

2014


Okej, så det här med att blogga har jag totalt glömt bort, ett halvår sen jag uppdaterade sist. Vad har hänt senaste halvåret då? Well, not that much. Fortfarande arbetslös, men det ska jag fan ta tag i det här året på riktigt och ligga i och söka jobb, är liksom inte särskilt kul att vara konstant pank. Nu har det ju nyss varit jul vilket betyder att jag har fått lite pengar men dom har jag redan shoppat upp, klickade nyss hem ett par lackbrallor från River Island. Väntar på att tre andra paket ska dimpa ner i brevlådan också, några toppar (dels en med mönstret på bilden från Jaded London) och ett par skor och som sagt byxorna jag nyss klickade hem. Ska försöka bli lite bättre på att blogga det här året och visa upp sakerna jag köpt när dom kommer och försöka rikta in bloggen lite mer på mode (okej vet inte om det kommer hända eller om vi ses om ett halvår igen nästa gång). Har även fått världens snyggaste creepers från Underground (bild kommer, hoppas vi) av mor i julklapp, lång historia innan det blev rätt med dom skorna men det tar vi i ett separat inlägg dedikerat till skorna haha.
Nu ska jag göra mej klar och sen pallra mej iväg till mor för middag, har nämligen flyttat in i pappas hus (som han inte bor i) lite halvt, måste fortfarande flytta alla mina saker hit då dom fortfarande är hos mamma men det blir antagligen av imorgon när mamma är ledig och kan hjälpa till. Så skönt att bo själv igen!

Later skaters.

1 kommentar:

  1. Welcome back lisa!!! Hahaha, har saknat att läsa det du skriver. Bli bättre. Punkt.

    SvaraRadera