20121125

FUCK MOTHERFUCKER FUCK SHIT I HOPE U DIE U MOTHERFUCKING ASSHOLE

Fick nyss mobilen stulen. Har bara haft en jävla massa otur sen jag flytta hit och nu känner jag faktiskt för första gången att jag vill hem nu på en gång. Mobilen var det enda sättet jag kunde få tag på mina vänner + familj. Förutom via mail då som iofs kan bli hackad nu för mej, fast har bytt lösenord till allt så hoppas jag är på den säkra sidan. Och min mamma kollar ändå aldrig sin mail och hon är aldrig inloggad på skype, enda sättet jag pratade med mina nära och kära var via kik... Jag sa i maj efter morfar dog att det här är värsta året någonsin, och nu har farfar hunnit dö och min käraste ägodel har blivit stulen. Jag har redan sömnproblem. Jag är pank. Kan inte köpa ny mobil. Inte nog med det så fyllde jag på tyska kontantkortet till mobilen igår för 20€ och nu är även dom som bortblåsta. Alltså mitt liv suger. Och som grädden på moset, pricken över i eller vad man nu än brukar säga, så har jag och pappa tappat kontakten med varandra. Åh vill bara slänga mej ut genom fönstret nu. Eller ja, egentligen vill jag slänga turkjäveln som snodde min mobil ut genom fönstret, eller typ från den där höga byggnade här i Berlin. Vill döda han. Känner så mycket hat. Och jag vill åka hem. Nu.

Nu har jag ingen aning om vad jag skrivit här men hoppas det går att förstå. Min telefon är stulen, hör inte av er till mej på den via kik/whatsapp.

Update: Oj fan vad många stavfel det blev inatt, trött och halvfull är min ursäkt. Fortfarande inga spår av mobilen, han som tog den har inte anslutit till något nätverk än för då kommer allt innehåll raderas och jag skulle se det via "hitta min iPhone". Blir att besöka polisen imorgon med serienumret (tror det var det numret iaf) till mobilen, tror dom babblade nå om att dom kunde spåra den med det. I hope so. Måste kontakta försäkringsbolag också och se om jag kan få ut nå pengar och köpa mej en ny för ärligt talat, hur stor är chanse att jag återfår min iPhone liksom?

2 kommentarer:

  1. omg HUR hände det!? du får önska dig en ny av jultomten som kanske är snäll och kommer tidigare

    SvaraRadera
  2. Men guuuuuuud!! Varför kan inte människor hålla sig till sina saker för! Arg jag blir!

    SvaraRadera