20121127

i want u dead

Jaha, min telefon har redan lämnat landet. Aya ringde till den i söndags och fick en telefonsvarare som inte var på tyska så ja, jag, pappa och Anja gissar på att den rest över till Polen, tog mindre än ett dygn för min telefon att lämna landet. Så den ser jag aldrig igen. Så jävla jobbigt för det är så mycket man måste göra nu, låsa telefonen och då måste man ha IMEI numret (som jag redan har) men sen måste man även ha pappret man fick när man köpte den (och vart jag/mamma har lagt det, det kan man ju fråga sej), och sen måste man kontakta försäkringsbolaget och jag tror bara man kan få ut försäkringspengar om man har IMEI spärrat telefonen, och det kan man som sagt bara göra om man har pappret från iPhone köpet, hoppas för guds skull att mamma hittar det och att hon inte slängt det. JAG BLIR GALEN. Måste ju kunna få ut försäkringspengar så jag kan köpa en ny lur. Jag blir så jävla förbannad. Varför kan man inte köpa egna saker och LÅTA BLI ANDRAS? Och jag är så jävla pank. Den där jäveln som snodde min iPhone har bra mycket mer pengar än vad jag har för han är en jävla dealer tydligen, plus att snor och säljer folks saker. JÄVLA KUKIDIOT, GE MEJ MIN IPHONE! Lite coolt dock att jag har fått åka polisbil igen, har nu åkt polisbil två gånger och ingen av dom gångerna för att jag har gjort nå dumt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar