20121124

update










Okay, long time no see. Kände att det kanske är dags att skriva en liten update här och ska försöka skriva lite oftare här. Har hänt mycket sen sist så tänkte samla det lite kortfattat.

* Svenska flickorna var här.

* Jag och Julja blev nästan utslängda från en klubb för vi gick på toa tillsammans, men efter mycket om och men fick vi stanna.

* Blev för många shots för mej den kvällen så ramlade sammanlagt tre gånger i en vanlig trapp och en gång i en rulltrappa. Om jag fick blåmärken? OH JA!

* En vecka senare dog farfar.

* Tre veckor senare, SVERIGE. Sverige bestod av begravning (valde att inte delta på begravingen, men jag klarade av att ta mej till församlingshemmet för mat och fika med släkten), halloweenfirande med dom bästa vännerna.
* Tillbaka till Berlin, och dagarna springer förbi.

* Om en och en halv vecka kommer min mamma och syster hit och hälsar på. Det kommer bli kul.

Vad har hänt mer då? Jo MMM x H&M har ju släppts, och jag fick inte tag på något plagg jag ville ha från kollektionen (hallå, dom helt underbara oversizade jeansen, GE MEJ!). Och igår släpptes Elin Kling for Guess by Marciano kollektionen, den sälj endast i en butik här i Berlin, var dit igår, fanns bara några få pieces kvar och jag tvivlar på att allt sålt slut på 4 timmar (var dit 4 timmar efter öppning), för jag har inte sett en enda advertisement här om den kollektionen och har inte träffat nån här som ens vet vem Elin är så tror inte kollketionen var så himla eftertraktad så den såldes slut på 4 timmar. Var btw helt tomt på folk i butiken när jag gick dit så tvivlar ju på att det varit hur många som helst där tidigare. Och jag frågade hon som jobbade där om tröjan jag ville ha, och hon sa något i stil med "I don't know, maybe it's sold out", lät som hon inte hade nån koll alls och inte visste vilken tröja jag menade, och med tanke på att kollektionen släpptes igår så skulle hon ju antagligen tidigare den morgonen hängt upp alla plagg från kollektionen och då ha koll på vad som har funnits. Såg inte heller urplockat ut så jag tror helt enkelt att dom inte fått in hela kollektionen. Nu ska jag inte tjata mer om det här. Kanske kan få tag på den på ebay.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar