20121217

new in



Okej, så löste mitt lilla problem med att inte ha någon iPhone aka kamera, lånade ist helt enkelt Pontus sytemkamera. Så här har ni min nya väska från Zara, den kostade runt 50€ om jag minns rätt och jag haffade den allra sista, lucky me!

I bakgrunden ser ni min halsduk från Zara och den perfekta rocken från Mango, båda är två av årets bästa investeringar, letat efter en liknande halsduk i nästan två år nu liksom.

-

Okay, so I solved my camera problem when I realized that Pontus has a really nice camera just lying around, so I borrowed that and took some pictures of my new bag. I really like the pony hair and gold details. Oh, and it's from Zara and costs around 50€.

In the background you can see my scarf (Zara) and my coat (Mango), both are two of my best buys this year. I've been looking for a scarf like this for almost two years now and a few weeks ago I found it! Lucky girl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar