20121213

zara


Känner att skoberoendet börjar ta över mej nu. Zara gör fantastiska skor enligt mej och jag vill ha alla dessa, fast vill ha dom i svart men hittade inte såna bilder, vet att dom flesta finns i svart, eller vet inte om dom högst upp till vänster finns i svart, fast den skon är inte superfin precis MEN det är en fodrad vintersko med klack och bra sula som man kanske inte halkar så lätt i, och som man letat år in och år ut efter en okej vintersko med klack och nu har jag hittat denna fast ja, jag måste antagligen vänta till Februari innan jag kan go crazy och shoppa igen för alla pengar till dess kommer gå till en ny iPhone...
Ska iaf ta mej till Zara senare idag och jag hoppas att dom har skorna längst ner till vänster i svart (har inte sett dom i butik än) för isf blir det köp för dom är sååå perfekta och dom är rätt lik ett par andra skor jag har från Zara så hoppas dom är lika sköna som dom också. Om jag inte hittar dom blir det skorna med nitar som jag köper, fast i svart då, dom är väldigt billiga, endast 399kr (tror dom kostar 39€ eller 49€ här) och det är äkta läder. Kap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar